Retourneren
Wat ontzettend jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag terug. Wij willen graag van je weten waarom het pakketje retour wordt gestuurd, zodat wij onze kwaliteit altijd kunnen verbeteren. Om die reden moet er altijd een retourformulier worden ingevuld. Neem contact op met onze klantenservice voor het retourformulier. Voeg het retourformulier toe aan het pakketje zodat wij deze kunnen verwerken!
Ruilen
Retourvoorwaarden
- Retourneren kan binnen 30 dagen.
- Producten dienen in originele staat te zijn en te voorzien van originele labels en etiketten.
- De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat worden aangeleverd.
- De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikerssporen.
Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we jouw retour helaas niet verwerken. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Zorg er altijd voor dat jouw pakketje is voorzien van een Track & Trace code. Zonder het bewijs van verzending met een Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van jouw retour via brievenbuspost waarbij je geen Track & Trace code krijgt is op eigen risico.
Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.
Wanneer wij jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen, nemen wij contact met je op via een bevestigingsmail. Binnen enkele dagen na het verwerken van jouw retour ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening!
Als je na een week van het verzenden van jouw geretourneerde artikel nog geen reactie hebt gekregen, neem dan contact met ons op via info@NailCutter.nl en vermeldt je ordernummer.